Automašīnu pretrūsas apstrāde tiek veikta, vadoties pēc auto ražotāju izstrādātām metodiskajām veidlapām, kurās norādīti tehnoloģiskie punkti, pa kuriem piekļūt virsbūves slēgtajiem paneļiem un dobumiem bez jaunu caurumu urbšanas. Pilnvērtīgai pretrūsas apstrādei nepieciešams demontēt paspārņus un plastmasas detaļas no virsbūves apakšas.

Tikai tad servisa meistars var piekļūt virsbūves iekšējiem paneļiem, lai ar speciāliem pagarinājumiem un dīzēm uzklātu materiālu uz visām iepriekš neapstrādātajām virsmām, savienojumiem, kur metāla oksidēšanās ir viena no aktīvākajām. Mercasol materiālu priekšrocība ir elastīgums un ilgnoturība pret rūsas bojājumu veidošanos. Uzklājot materiālu ar augstspiediena iekārtām un dažādu veidu dīzēm, mēs nodrošinām visu virsbūves detaļu, kanālu un slēgto telpu pretrūsas apstrādi ar vienmērīgu materiālu pārklājumu, kas nosedz metāla savienojumu vietas un iekļūst mikroplaisās.

Pirms pretkorozijas aizsardzības materiāla uzklāšanas virsbūves apakša tiek rūpīgi mazgāta un attīrīta no smiltīm, eļļām un sāļiem. Nepieciešamības gadījumā rūsa tiek mehāniski attīrīta, un apstrādes process var sākties tikai tad, kad automašīnas grīda un iekšējie kanāli ir pilnībā izžuvuši. Virsbūves apakša tiek pārklāta ar bronzas krāsas materiālu, kas satur alumīnija pulveri. Materiāls ir elastīgs un pasargās virsbūves apakšu no akmens šķembu bojājumiem, kā arī absorbēs ceļa radīto troksni un padarīs braucienu automašīnā daudz komfortablāku.

Transportlīdzekļu pretkorozijas apstrādei tiek izmantoti Zviedrijā ražotie Mercasol materiāli.